marți, martie 24, 2009

Fotografii - echipa trei

Sambata, 21 martie, intre orele 9:00 - 13:00, a treia echipa de voluntari.


Adunareeaaa!!!


Domnul inginer silvic, Costica Botezatu, Domnul Primar Martinus, Domnul Profesor Ovidiu Toma


Suntem ochi si urechi. Invatam sa plantam un pom.


Oana (TVR) asteapta cu nerabdare sa planteze. Simpatice ciubote...


Si acum, LA TREABA. Ufff iar nu ne ajung harletele!



- "Cum e sa plantezi un pom?"
Immm...o sa vedeti in reportaj


- "Uraaa, victorie! Salvam natura!"
- "Eu sunt mic, dar vreu ca voi sa aveti grija de mediul inconjurator, sa ma bucur si eu de natura cand o fiu mare!"


"Numele meu este Marcu si sunt o mica vedeta." Mai multe informatii gasiti aici la Domnul Profesor.
Bogdane, tu nu ai mai incaput in fotografie din cauza poetului :)


Eee...si cum e la harlet, d-soara Dinga?


Au gasit comoara!!!


Hai Brindusa, curaj!

Da, da, ne plac papucii vostri!


Anca, Razvan


- "Taticule, vezi ca nu e drept copacelul!"


Domnule profesor...dar unde e harletul?


Echipa Ouartz Matrix la harlet. Felicitari!



Baietii astia au muncit nu gluma



Daca plantati si puietii din galeata ati terminat norma ;)


Echipa ETC: "Noi am fost cei mai harnici, am sapat cele mai multe gropi!"



Presedintele ETH



Simo, Pitic, Andreea, Razvan - TERIS. Cea mai tare echipa!


Angajatii Ocolului Silvic si Liga Studentilor Electrotehnisti


Primarul Comunei Dobrovat, d-ul Martinus, ne ajuta sa plantam un pom.
Domnule Primar sa aveti grija de padure.

D-ul Profesor Toma, TERIS si ETC


- "Huh, ce greu e harletul asta!"


Bravo baieti - Liga Studentilor Electronisti


- "Mami, mami...ce fac tinerii acolo in vale?"
- "Dragul mamii, am auzit ca au venit sa ne planteze o padure!"

- "Hei, Gigel, Negrutzu... ati auzit ca avem musafiri aici langa noi?"

- "Fratilor, sa ne pitim pe undeva ca altfel vom sfarsi in tigaia cuiva!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce comnetezi?